سلام
ازمون نمونه رو دادم
وفکرم راحت شد
اما حالا فکر قبول شدن یا نشدن از تیزهوشان
معدل کل ام هم شد19.94
اما اگه درنیام
ولی خدا هست
خدا میبینه منو
اگه نظری داشتین
پست پایین درخدمتتونه
باتشکر
دخترانه های صورتی...ما را در سایت دخترانه های صورتی دنبال میکنید
برچسب: سلام, نویسنده: بازدید: 26