دن دن من امده ام

خرید بک لینک
سلام بر رفیقای گلم

سلام بر دوستای بامرامم

به احتمال زیاد خیلی دیر اپ کنم

اخه میدونید

هم قراره امتحان تیز هوشان بدم

هم خسته ام

از همه چی

از همه کی

از خودم

ازاونها

از هرچی که فک کنی

بهترین معلمم که به خاطر تعریفاش درس خوندن یاد گرفتم

بهترین معلمی که وقتی معلمم شدفهمیدم در شأنش نیست

شاگرد ضعیف داشته باشه

بهترین معلمی که انقدر درس خوندم تا بهم بگه شاگرد اول

انقدر درس خوندم که هر روز تخسینم می کرد

انقدر درس خوندم که به کلاسای دیگش معرفیم میکرد

انقدر درس خوندم که منو الگو کلاس کرد

یه روز امد کلاس گف خدافظ دیگه نمیتونم معلمتون باشم

گف خدافظ

گف در پایه های بعدی ایشاالله ببینمتون

اومدم خونه یک هفته فقط گریه کردم

انقدر معلم شادی بود که حد نداش

فقط کارش شوخی بود

بهمون می گف دخترای سیاه

بهمون می گف شما دیونه اید

وما کلی کیف می کردیم

تو کلاس از زور خنده نفس کم میاوردیم

وهمه این ها رو به یادم می اوردم وگریه می کرد

بلاخره گذش اون روزا روزایی که

بالشم خیس کع چه عرض کنم

ههه

اصلا درس نخوندم هیچی برام مهم نبود

چون سن هم کلاسیام کم بود

بازم شاگرداول بودم

سه هفته معلم جدیده نیومد

ومعلم خودم برگش

روز اخر که امتحان گرف

همه چیو فهمید

فهمید چقدر افت کرد

بهم گف

ادما بر اساس تلاششون نتیجه میگیرن

گف چی چشده چرا درس نمی خونی

گف افت کردی

گف دیگه اول نیستی

چف چرا

خندیدم

اما تو خنده م کلی حرف داشتم

بهش نگفتم با رفتن شما انگیزه ای برای درس نبود

بهش نگفتم با رفتن شما هدفی برا درس نداشتم

بهش هیچی نگفتم خندیدم فقط همین

بازم گذش دیگه کلاس ما نیومد ومعلم ی که مرخصی بود برگش

تو زمان اوجم بردم یه کلاسی باهام انگلیسی حرف زد وگف یاد بگیرید ازش

وحالا به همون کلاس گفته می خوام خودم معلمتون باشم اخه سطحتون بالاس

و کلاس مارو به یکی دیگه سپرده

خدایا شکستم

خدایا مردم

خدایا چرا

ینی انقد ضعیفم

معلمم ببخشید

معلم زبانم

استاد خوبم

شرمنده که درس نخوندم

شرمنده

خدایا ازت خواهش میکنم

کلاس مام بیاد

قول میدم بخونم

قول میدم خر بزنم

خدایا فقط برگرده

بر گرده و بگه تو شاگرد اولی

خدایا برگرده التماست میکنم بازم معلمم باشه

خدایا به پات میفتم بازم معلم خوبم معلمم باشه

مطمنم اگه روحیه دادنش باشه

از تیزهوشانم درمیام

اخه معلمم حرفای خوب خوب زیاد بلده

اون علاوه بر معلمم الگوم هم هست

یه الگوی کامل

کسی که فوق العاده با خداس

کسی که فوق العاده تلاش کرده

وکسی که فوق العاده شاده

وقتی تو کلاس نصیحتمون میکنه

ادم کیف میکنه انقدر خوب قانعت میکنه که درس بخونی

خدایا کاش بازم شاگردش باش

به همین اذون قسمت میدم معلمم باشه

بهدهمین اذون قسمت میدم معلمم برگرده

و کاش این متنو بخونه

وکاش بدونه که کاش برگرده

دخترانه های صورتی...

ما را در سایت دخترانه های صورتی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: سه شنبه 20 مهر 1395 ساعت: 10:03

صفحه بندی