سلام ابجی خوشملام 
من یه کارت ملی پبدا کردم که عکسشو میگذارم
![]()
لطفا برا هرکی بگه
اصلایابنده بیشترین نظررو بده که من کارتشو تقدیم کنم
حالاتوکه کارته مال تونیس عین بز نگاه کن ونظر نده
ما را در سایت دخترانه های صورتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13